Freelance Office breidt uit naar Limburg

De start van lokale bedrijfsondersteuning in Limburg door Freelance Office 

Één van de tofste momenten van Freelance Office in 2024 + een bijzonder event waar we graag nog even op terugblikken! 

Het startschot luidde op onze exclusieve openingsavond met lokale ondernemers in de skylounge in Stayen, het stadium van STVV (Sint-Truidense voetbalploeg). Daarover later meer (met wat leuke foto’s van deze avond).  

We beginnen met het belangrijkste: Freelance Office zit sinds november een heel stuk dichter bij de Limburgse ondernemers, om hen nog beter van dienst te zijn met HR support, administratieve ondersteuning, office management, sales- & customer service support! 


Ondersteuning in Limburgs ondernemerschap 

Freelance Office begon in Officenter Leuven met Saartje Buvé achter de balie, waar ze de vraag kreeg van ondernemers of zij niet een paar uurtjes administratie voor hen uit handen kon nemen. Dat zette Saartje aan het denken en tijdens de coronatijd zette ze de stap om haar eigen onderneming op te richten. Saartje stond in begin alleen aan het roer, maar had al wel van in het begin de ambitie om met personeel te werken. Vier jaar later zijn we met 40 medewerkers met elk verschillende talenten, zoals HR support of customer service support.

Die ondersteuning bieden wij nu ook lokaal aan ondernemers in Sint-Truiden en over heel Limburg. Met ons kantoor in Sint-Truiden staan we dichter bij de Limburgse ondernemers dan ooit tevoren.  

We hebben dan ook de ambitie om deze ondernemers en bedrijven te ondersteunen, daar waar nodig! Dit doen we niet enkel door administratieve ondersteuning aan bedrijven te bieden, maar ook HR support, HR management, office management, sales support en customer service support in Limburg!  



Een greep uit de taken die wij voor jou uit handen kunnen nemen:
  • Mailbox- en agendabeheer 

  • Facturen verwerken en betalen 

  • Offertes opmaken en versturen 

  • Nieuwsbrieven schrijven 

  • Office management taken

  • Betalingen matchen met facturen 
  • Vergaderingen en events organiseren 


En dat is nog lang niet alles! Bovendien zijn we bekend met verschillende boekhoudprogramma’s en andere software: Exact, Billit, SAP, Yuki, Odoo, teamleader, Mailchimp, noem het maar op...! 



Een medewerkster in administratieve ondersteuning in Limburg houdt een kopje koffie vast en kijkt in de camera, rondom haar zitten een paar collega's.


Onze werkwijze, al vanaf 1 uur per week 

Het is veel makkelijker om een expert via Freelance Office in te schakelen, dan een vaste werknemer aan te werven. Wij werken tijdelijk, ad hoc en kunnen snel bij jou aan de slag. Omdat wij al vanaf 1 uur per week in jouw bedrijf kunnen werken, is dit heel laagdrempelig. We kunnen bijvoorbeeld ook enkel in drukke seizoenen administratief ondersteunen. 


Geschikte profielen

Uit onze poule van hoogopgeleide professionals vinden wij een dé geschikte profielen, die we vervolgens aan jou voorleggen. Deze profielen hebben ervaring, expertise en zijn gedisciplineerd om zelfstandig te werken indien nodig. Bovendien letten wij ook op een goede persoonlijke klik tussen jouw bedrijf en de persoon die we selecteren. Uiteindelijk kies jij degene met wie je wil samenwerken. Wij regelen de rest!  


Vervanging bij ziekte

Is jouw Freelance Office expert even met verlof, dan zorgt Freelance Office voor vervanging indien nodig. Voor jou weer een zorg minder. 



Zaakvoerster Saartje Buvé staat in een kantooromgeving achter haar stoel en kijkt met een vrolijke blik de verte in.


Exclusief diner, skylounge en voetbalmatch! 

Om onze uitbreiding naar Limburg samen te vieren, te netwerken en om onze nieuwe locatie Sint-Truiden te ontdekken organiseerde Freelance Office een leuke openingsavond. 

Het was een avond vol verbinding tussen ondernemers. Genodigden uit de regio kwamen langs voor een aperitief. We genoten van een fijn diner waarbij de aanwezigen op een aangename manier hun netwerk verruimden.  

Links: genodigden en collega's staan in een groepje te praten. Rechts: Een ondernemer komt binnen op het event en draagt een Freelance Office goodiebag.


Tijdens het diner nam Saartje het woord om Freelance Office te introduceren en om onze lancering in Sint-Truiden toe te lichten. Hierna verwelkomde de schepen van economie van Sint-Truiden, Günther Dauw, het Freelance Office team in Limburg! 

 Links: ondernemers zitten aan chique gedekte ronde tafels, op de achtergrond van de skylounge zie je het voetbalstadium. Rechts: Schepen van economie van Sint-Truiden spreekt het gezelschap toe.

Links: Saartje presenteert met enthousiasme over Freelance Office. Rechts: Ondernemers uit Sint-Truiden zitten in het voetbalstadium vrolijk op een rijtje voor een selfie met Saartje.


Na het dessert genoten we van de wedstrijd STVV-Westerlo, met als hoogtepunt twee doelpunten voor STVV! Onder het Limburgs gezelschap zat een piepjonge ondernemer, Loic, een raseche STVV fan, die van Saartje de getekende wedstrijdbal kreeg. 


Links: De voetbalwedstrijd met spelers in actie van bovenaf gezien. Rechts: Jonge Loic houdt de gele gesigneerde wedstrijdbal vast, naast hem staat Saartje met een glimlach.

Saartje bedankte medewerker Maureen uitvoerig! Zij zette zich bijzonder mee in om van dit event een groot succes te maken.   

We hebben heel fijne reacties gekregen van de aanwezige ondernemers. Bedankt voor jullie aanwezigheid en enthousiasme. De 2-0 overwinning was de kers op de taart!  

 

Kom jij uit regio Limburg en kun je een paar uurtjes ondersteuning gebruiken? Freelance Office staat graag voor je klaar om te ondersteunen in administratie, HR, sales support, customer service support en office management! 



3 maart 2025

menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x