Freelance administratief medewerker te Sint-Truiden, al vanaf 1 uur per week

Administratieve hulp voor eenmanszaken en kmo’s te Sint-Truiden 

Heb je extra administratieve ondersteuning nodig in piekperiodes, een tijdelijke vervanging van je administratief medewerker of een officemanager die de administratie volledig van je overneemt? Bij Freelance Office vind je administratief medewerkers die je flexibel inzet om onder andere offertes en facturen te maken, en agenda’s, dossiers en planningen te beheren.


Freelance administratief medewerker van offerte tot betaling


Offertes en facturen maken, bestelbonnen verwerken, contact opnemen met late betalers, … Die administratieve taken zijn vaak een tijdrovende klus voor jou, maar kinderspel voor Freelance Office. Reken op een stipte follow-up van offerte tot betaling. Ook de personeelsadministratie en boekhouding doet Freelance Office voor jou.


Je zet onze freelance administratief medewerkers daarnaast in voor je:

  • Agendabeheer
  • Dataverwerking
  • Mail- en postbeheer

Een icoontje van zwarte lijnen op een oranje achtergrond die een freelance administratief medewerker achter de laptop weergeeft.


Administratie uitbesteden voor een uur of een dag 


Hét grote voordeel van een freelance administratief medewerker? Je zet ons in wanneer en waar je ons nodig hebt. Een paar losse uren per week of een hele dag in Sint-Truiden? Jij kiest. Met ons team van administratief ondersteuners krijg je het beste van 2 werelden: een vaste freelancer die je bedrijf door en door kent én collega’s die kunnen inspringen in vakantieperioden. Onze samenwerking is flexibel en je betaalt alleen voor de gepresteerde uren. Handig toch?



Dus als je als zelfstandige jezelf nog afvraagt: waarom heb ik freelance administratieve ondersteuning nodig? Het antwoord: je hebt meer tijd voor je verkoop, voor je klanten en voor de essentie van jouw zaak!

Bovendien zet een administratief freelancer van Freelance Office al zijn/haar expertise in om administratieve processen te verbeteren waar nodig, al vanaf 1 uur per maand.


Freelance administratief medewerker Saartje van Freelance Office zit aan een bureau om administratie te verwerken


Wist je dat Freelance Office ook je leveranciersbeheer doet in omgeving Sint-Truiden? Betaal minder dankzij een slimme kostenoptimalisatie.


Waarom kiezen voor Freelance Office?

Met onze freelance administratie hebben we al meer dan 50 klanten bijgestaan! Ons team gaat door ferme selecties. Wij nemen sterke profielen aan die ownership nemen over hun opdrachten en efficiënt en nauwkeurig te werk gaan.


Vraag een offerte voor freelance administratie >>


Administratief medewerkers van Freelance Office glimlachen vriendelijk vanachter een tafel, ze leveren Freelancer administratie.


De voordelen van een freelance administratief medewerker in plaats van iemand in dienst nemen 

Wat kan een freelancer administratie voor jou betekenen? Hier hebben we 3 voordelen op een rijtje gezet: 

  1. De freelance administratief medewerker blijft bij Freelance Office in dienst. Jij kunt dus voor het aantal uren administratie kiezen dat je nodig hebt, bij ons betaal je alleen voor de tijd van de gedane taken door de administratief freelancer 

  1. Wij kunnen ook ad hoc en tijdelijk invallen. Gaat jouw vaste medewerker met zwangerschapsverlof of is iemand langdurig afwezig? Met onze ervaring vangen we het administratief werk snel op. 

  1. Ben je een beginnende ondernemer of wil je een meer efficiënte aanpak? Onze freelance administratie medewerkers zetten jouw administratie graag op poten en stellen ook verbeteringen voor waar nodig. Een frisse blik op jouw administratieve taken! 


Neem contact op voor meer informatie >>


Meer weten over Freelance Office en haar diensten? Of ben je nieuwsgierig naar ons team? Bekijk onze bedrijfsreportage door Kanaal Z! 




Volg ons op social media of bekijk onze Google Bedrijvenpagina





Freelance administratief medewerker te Sint-Truiden, al vanaf 1 uur per week
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x