Freelance administratief medewerker te Vissenaken, al vanaf 1 uur per week

Administratieve hulp voor eenmanszaken en kmo’s te Vissenaken

Heb je extra administratieve ondersteuning nodig in piekperiodes, een tijdelijke vervanging van je administratief medewerker of een officemanager die de administratie volledig van je overneemt? Bij Freelance Office vind je administratief medewerkers die je flexibel inzet om onder andere offertes en facturen te maken, en agenda’s, dossiers en planningen te beheren.


Freelance administratief medewerker van offerte tot betaling

Offertes en facturen maken, bestelbonnen verwerken, contact opnemen met late betalers, … Die administratieve taken zijn vaak een tijdrovende klus voor jou, maar kinderspel voor Freelance Office. Reken op een stipte follow-up van offerte tot betaling. Ook de personeelsadministratie en boekhouding doet Freelance Office voor jou.


Je zet onze freelance administratief medewerkers daarnaast in voor je:

  • Agendabeheer
  • Dataverwerking
  • Mail- en postbeheer

Laptop en kantoorartikelen op een bureau bij freelance administratief medewerker Vissenaken

Administratie uitbesteden voor een uur of een dag 

Hét grote voordeel van een freelance administratief medewerker? Je zet ons in wanneer je ons nodig hebt. Een paar losse uren per week of een hele dag? Jij kiest. Met ons team van administratief ondersteuners krijg je het beste van 2 werelden: een vaste freelancer die je bedrijf door en door kent én collega’s die kunnen inspringen in vakantieperioden. Onze samenwerking is flexibel en je betaalt alleen voor de gepresteerde uren. Handig toch?




Wist je dat Freelance Office ook je leveranciersbeheer doet in omgeving Vissenaken? Betaal minder dankzij een slimme kostenoptimalisatie.


Een laptop met kantoorartikelen met de tekst administratieve assistent, voor freelance administratief medewerker


Freelance administratief medewerker te Vissenaken, al vanaf 1 uur per week
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x