Iemand nodig die veel administratieve taken van jou overneemt en telefoontjes beantwoordt? Dan ben je hier aan het juiste adres! Een Freelance Office zelfstandig secretaresse of secretarieel medewerker heeft een professionele, vriendelijke houding en neemt ownership over hun taken. Wij gaan efficiënt en nauwkeurig te werk. Discretie staat hoog in ons vaandel.
Wij inventariseren welk werk gedaan moet worden en gaan vervolgens proactief te werk om jouw administratie te ontzorgen. Door onze ervaring kunnen we snel bijspringen. Bovendien durven we suggesties te geven voor het efficiënter maken van taken. Dan heb jij terug tijd om te focussen op de essentie van je zaak!
Bij Freelance Office kun je al vanaf 1 uur per week een administratief medewerker voor ondersteuning van jouw bedrijf in Gorsem inhuren. Je betaalt bij ons alleen voor de tijdsduur van gepresteerde taken. Wij komen ter plaatse op jouw kantoor en/of werken vanop afstand, naar gelang jij nood aan hebt! Liever volledig virtueel? Wij zetten ons ook in als virtual assistant!
Agendabeheer
Mail- en postbeheer
Telefoons beantwoorden
Digitaliseren en klasseren
Facturen verzamelen
Offertes en facturen verwerken
Debiteurenbeheer
En meer..!
Vervanging voor zwangerschapsverlof nodig? Langdurige afwezigheid van een werknemer terwijl het werk doorgaat? Of heb je in regio Gorsem een tijdelijke oplossing nodig voor de periode tussen een oude en nieuwe werknemer? Wij vangen het werk op. Onze administratief medewerkers staan ad hoc klaar om in te vallen. Door onze ervaring kun je rekenen op een snelle onboarding en goede overdracht. Van mensen opbellen voor meer informatie, tot rapporten in elkaar zetten. Wij hebben een geschikt profiel voor elke vraag!
Zoekt jouw bedrijf ondersteuning van de directie? Freelance Office springt in Gorsem en omstreken graag in als freelance directiesecretaresse. Om reizen te organiseren, preventief dubbele boekingen in de agenda te voorkomen, om correspondentie te onderhouden... wij springen bij waar nodig.
Aan de hand van jouw wensen en noden zoeken wij de geschikte kandidaat voor jouw administratieve opdracht. Als we bij jou aan de slag zijn krijg je elke maand een overzicht van gedane taken. Je betaalt alleen voor de gepresteerde tijd die aan jouw opdrachten besteed is. Dit doen wij al vanaf 1 uur per week.
Het voordeel van een zelfstandig secretaresse via Freelance Office is dat wij garant staan voor vaste back-up bij verlof of ziekte. Onze ervaren collega's ondersteunen elkaar, waardoor jij nooit zonder secretaresse komt te zitten. Geniet van de voordelen van administratieve outsourcing, wij staan paraat voor tijdelijke of permanente opdrachten. Zoals je in ons klantenoverzicht kunt zien doen wij dit niet alleen in Gorsem, maar over heel België.
“Tijdens onze samenwerking met het Freelance Office team kunnen wij steeds rekenen op iemand die accuraat en nauwkeurig werkt, iets wat zeer belangrijk met onze verschillende vennootschappen. We kunnen vertrouwen op een goede opvolging en iemand die actief meedenkt om onze werking te optimaliseren.” - Kenny Vermeulen van Covest/ViaMotive, Haacht
Volg ons op social media of bekijk onze Google Bedrijvenpagina