FAQ

Hier hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet

Hoe gaan jullie te werk?

Wij krijgen soms de vraag: Freelance Office, hoe werken jullie nu precies? 

In het kort koppelen wij een teamlid met het juiste profiel aan de diensten die onze klanten nodig hebben.  

  • Wij krijgen jouw aanvraag binnen en nemen vervolgens contact met jou op 

  • Tijdens het gesprek zetten wij jouw wensen en noden op papier om een zo goed mogelijk overzicht te hebben wat wij voor jou kunnen betekenen. 
     

  • Vervolgens wordt er door ons gecheckt wie van onze teamleden het meest geschikt is voor deze taken. 
     

  • Na verder overleg met jou stellen wij een contract op, die vervolgens door beide partijen ondertekend wordt. 

Als wij na ontvangst van het contract een GO en een startdatum hebben gaan wij voor jou aan de slag, in-house bij jouw kantoor, vanuit thuis of vanuit één van onze filialen.



Werken jullie interim of freelance?

Onze collega’s zijn vast in dienst en blijven ook in dienst bij Freelance Office. Het is niet de bedoeling dat zij rechtstreeks bij jouw bedrijf in dienst gaan. Wij bieden wel tijdelijke of ad hoc diensten aan. 

Wat zijn jullie prijzen?

Wij bepalen het uurtarief afhankelijk van de geleverde diensten en de soort diensten. Als wij 10 minuten werken, word je ook maar 10 minuten gefactureerd.  

Je krijgt een maandelijks overzicht van gedane taken en hoeveel tijd er aan die taken is besteed, je betaalt wat je die maand aan gedane taken hebt gekregen. Wij maken ons sterk voor transparantie en betrouwbaarheid. 


Wanneer kan ik jullie inschakelen?

Al vanaf 1 uur per maand kun je ons inschakelen, ad hoc, tijdelijk of permanent. Wij vallen ook in tijdens zwangerschapsverlof, overbrugging tussen werknemers en in piekperiodes.  

Naast tijdelijke diensten kun je ook op ons rekenen als vaste schakel die jouw bedrijf langdurig ondersteunt. 

Wat als jullie verlof nemen of ziek zijn?

Wij hebben voor onze collega’s vaste back-ups die tijdelijk alle taken overnemen. Daarnaast communiceren wij van tevoren welke data de medewerker verlof opneemt en om te informeren welke taken je nog graag gedaan wil hebben door die medewerker voor die tijd.  

Krijg ik een vaste medewerker?

Je krijgt inderdaad een vaste medewerker van Freelance Office die de benodigde set skills heeft voor de taken die nodig zijn om jou zo goed mogelijk te ontzorgen. 

Hoe staat het met de veiligheid van mijn bedrijfsgegevens en privacy?

Freelance Office hecht grote waarde aan betrouwbaar en discreet zijn. Wij werken uiterst vertrouwelijk en gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en privacy.  

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik jullie bereiken?

We staan jou graag te woord om jouw vraag te beantwoorden! Wij zijn telefonisch bereikbaar via tel: +32 496 44 08 96 en altijd per mail via saartje@freelanceoffice.be

menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x