Team

Ontmoet hier ons team! Wij nemen sterke profielen aan die ownership nemen. Onze experts gaan efficiënt en nauwkeurig te werk ter ondersteuning van jouw bedrijf.

Saartje (Bestuurder)

Administratie Expert - Sales
Kostenbesparingen

Saartje is enorm sterk in administratie en het onderhandelen van contracten. Na 5 jaar achter de balie te werken van Officenter kan ze trots delen dat ze jaarlijks tussen de 95- 97% behaalde op de klanten-tevredenheid enquête. Daarvoor heeft ze 15 jaar lang sales & marketing functies ingevuld bij grote spelers zoals Kellogg’s en Iglo BeNeLux. Zoek je iemand om tijd en geld te besparen? Saartje helpt hiermee graag verder!

Leslie (HR Manager)

HR Manager - Personal/Management assistant - Credit control

Leslie is een enthousiaste dame die jou als zaakvoerder graag ondersteunt zodat de focus volledig op het ondernemen kan gelegd worden. Als HR Manager probeert ze steeds het beste uit elke medewerker te halen. Ze biedt een luisterend oor en zoekt mee naar oplossingen. Leslie is flexibel en springt bij waar nodig; personal assistent, facturatie, credit control,... Geen enkele taak gaat ze uit de weg!

Melissa (Teamleader)

Management Assistant
Sales & Customer Service Assistant

Als we Melissa omschrijven komen de woorden teamplayer, loyaal en behulpzaam naar boven. Haar jaren ervaring bij Barentz hebben haar salesexpertise gevormd, die ze nu graag inzet voor onze klanten! Daarnaast is Melissa sterk in marketing en administratie. Bovendien deinst ze niet terug om met veel taken tegelijkertijd bezig te zijn. Haar empatische en rechtdoorzee manier van werken is heel aangenaam.

Anne Mie (Back Office)

Recruiter - Matchmaker
Back Office

Een goedlachse dame met een brede administratieve achtergrond? Dat is Anne Mie! Haar doel is om het juiste talent met de juiste opdracht te matchen! Door haar sociale en loyale aard merk je dat ze hier 100% voor gaat. Ze ondersteunt flexibel: daar waar nodig en in verschillende werkdomeinen. Hierbij spreekt ze ook graag een mondje Frans en Engels! Ondersteuning in jouw zoektocht naar personeel? Anne Mie is your woman!

Line (Marketing Manager)

Marketing Manager
Customer Journey Expert

Line is een enthousiaste, digitale expert met uitgebreide ervaring in digitale marketing en strategie. Daarnaast coacht ze hier ook graag in. Gedreven door de passie voor het digitale en data, streeft ze naar innovatieve oplossingen. Haar superpower ligt in de customer journey en het verfijnen van bedrijfsstrategieën volgens de noden van de klant. Line is jouw expert in het beheren van je marketing om een krachtige marktpositie op te bouwen!

Anne

Digital Marketeer
Social Media Expert

Anne is een gedreven jonge dame met een grote passie voor digitale marketing en social media. Dankzij haar ervaring en diverse professionele opleidingen kent de wereld van SEO’s, SEA’s en online marketing geen geheimen meer voor haar. Ze doet dan ook niets liever dan jouw digitale strategie van A tot Z uit te bouwen.
Wil je jouw bedrijf naar een hoger niveau tillen? Anne helpt je graag!

Carolien

Project Manager
Senior Business Support

Carolien kan je omschrijven als een ondernemende goedlachse dame. Door haar ervaring bij de Overheid als contact voor subsidies, is zij de ideale persoon om jouw bedrijf hierin te begeleiden. Met een focus op impact en resultaat is zij de geknipte project coördinator, zowel voor binnen – als buitenlandse projecten (ze spreekt vlot 4 talen). Haar sterke administratieve en communicatieve skills zorgen ervoor dat zij multi inzetbaar is!

Annemie

HR Consultant
Rekruteringsspecialist

Annemie is een ervaren HR consultant en rekruteringsspecialist die vlot communiceert en erg goed kan luisteren. Ze is een discrete bemiddelaar en een echte bruggenbouwer. Flexibel, leergierig en resultaatgericht. Ze voert HR-opdrachten uit, zoals recruitment en personal coaching, en biedt loopbaanbegeleiding, stress- en burn-outcoaching aan. Annemie helpt je graag met jouw HR-projecten van A tot Z.

Claudia

Management Assistant
Executive Assistant

Claudia is een sociale dame die bijspringt waar nodig. Een open humoristische communicatie geeft haar vleugels. Ze houdt van organiseren en resultaat gericht werken. Ze neemt het heft in handen en denkt oplossingsgericht. Is leergierig en enorm energiek. Beurzen of events organiseren, brochures opstellen, …. Ze doet het allemaal met de glimlach!

Els

Management Assistant
Sales & Customer Service Assistant

Els staat voor je klaar om facturen en betalingen op te volgen, buitenlandse reizen en hotels te boeken en om zaken te organiseren en plannen. Kortom, een veelzijdige dame! Ze is heel gemotiveerd om jou te ondersteunen waar nodig en leert snel bij. Els is niet alleen sterk op het gebied van management assistentie, maar ook als vriendelijke customer service assistant.

Maureen

Management Assistant
Senior Business Support

Nood aan coördinatie en administratieve ondersteuning in jouw bedrijf? Dan ben je bij Maureen aan het juiste adres! Ze heeft ervaring in verschillende sectoren en functies, zowel in internationale als KMO omgevingen. Haar sterktes liggen in organisatorisch en projectmatig werken en meewerken aan procesverbeteringen. Daarnaast werkt ze oplossingsgericht, niet alleen in team, maar ook autonoom. Kortom, Maureen is breed inzetbaar voor jouw bedrijf!

Eliane

Office Manager
Project Manager

Eliane is een humoristische en creatieve dame die geen enkel probleem uit de weg gaat. Ze communiceert vlot in vier talen (Nederlands, Frans, Engels & Duits) en heeft een zeer brede administratieve achtergrond. Heb je hulp nodig voor je facturatie, orderverwerking, receptie of gewoon hulp in de administratieve wirwar van jouw onderneming? Eliane helpt je graag!

Katrijn

Office Manager


Ontmoet Katrijn, ze denkt out-of-the-box en kan organiseren en coördineren. Ook voor kwaliteitsbewaking en crisismanagement kun je bij Katrijn aankloppen. Daarnaast heeft ze vanuit haar ervaring in coaching veel expertise in omgaan met verschillende mensen. Heb je een empathische office manager nodig die meedenkt en procesverbeteringen voorstelt? Dan ben je bij Katrijn aan het juiste adres.

Trui

Office Manager
Senior Business Support

Administratieve ondersteuning nodig? Trui biedt oplossingen om jouw administratie op orde te krijgen. Haar expertise ligt onder andere in het verwerken van facturatie en in customer service. Ook orderverwerkingen en de regeling van transport kan ze op zich nemen. Ze benadert klanten vriendelijk en correct in het Nederlands, Frans en Engels. Door haar ervaring gaat ze snel zelfstandig aan de slag bij jouw bedrijf!

Veerle

Office Manager
Business Support

Veerle is een echte multitasker en kan perfect door elkaar lopende taken efficiënt organiseren. Dankzij haar ruime ervaring als personal assistant en als office assistant voelt zij als geen ander, de noden aan binnen je bedrijf en gaat dan ook graag proactief tewerk. Ze wil waarde toevoegen aan een organisatie en staat altijd open om bij te leren. Ze is drietalig en zorgt er met veel plezier voor dat alles reilt en zeilt op kantoor!

Bieke

Office Manager
Business Support

Bieke is een admintalent die zich inzet om jouw administratie volledig te ontzorgen. Ze houdt van variëteit in haar pakket, en kan snel tussen taken schakelen. Ze heeft sterke Microsoft office skills en is snel ingewerkt in nieuwe systemen/applicaties. Bieke deed ervaring op binnen de advocatuur, als office assistant, PA en later als officemanager, waar discretie en precisie centraal stonden. Daarnaast kan Bieke ondersteunen in HR-admin en loonsverwerking.

Kim

Office Manager
Business Support

Kim, met een Bachelor in Office management, is een 100% multipotentialite. Haar passies voor actief reizen, fotografie en interieurontwerp kenmerken haar veelzijdigheid. Met een brede professionele ervaring in Accounting, HR, en Office management, gedijt ze in dynamische omgevingen. Kim beheert projecten van A tot Z als administratief expert in verschillende sectoren met inspiratie en energie, altijd klaar om te groeien en te leren.

Annick

Office Manager
Personal Assistant

Op zoek naar een office manager die een helpende hand biedt voor je administratieve taken? Annick heeft 26 jaar ervaring in verschillende sectoren! Haar planmatige en gestructureerde aard maken haar bovendien de ideale kandidaat voor boekhoudkundige taken. Ze is niet alleen sterk in de 3 landstalen, maar ook in het Spaans. Beheer van de verzekeringen, agendabeheer, verslagen opmaken... ze pakt jouw administratie graag op!

Katleen

Office Manager
Executive Assistant

Met 15 jaar werkervaring op zak weet Katleen van aanpakken met algemene administratie, HR- administratie en event- en travelmanagement! Ze is resultaatgericht en loyaal, ze noemt zichzelf een Pietje Precies! Katleen heeft kennis van allerhande systemen, onder andere SAP, Billit en 1CRM. Haar zeer goede kennis van Engels en Frans maakt haar een uitstekende assistant, ook bij internationale bedrijven.

Diana

Office Manager
Management Assistant

Diana is een gedreven duizendpoot met veel ervaring in verschillende organisaties. Zowel organisatorisch als administratief is ze sterk. Je kan haar omschrijven als een doorzetter die pro-actief is! Bovendien is ze een echte teamplayer, vol ideeën. Van het maken van afspraken, tot de organisatie van reizen of het voorbereiden van de administratie voor de boekhouder, ze kan het allemaal!

Joke

Business Support
Administratief Expert

Joke is all-round administratief sterk en schept graag orde in chaos. Ook debiteurenbeheer, loonverwerking en agendabeheer pakt ze met beide handen aan. Ze heeft een breed scala aan ervaring, onder andere als lifecoach en verzekeringsmakelaar. Hierdoor kan ze plannen en organiseren, zich flexibel inzetten en goed samenwerken. Ze houdt ervan om zaakvoerders op administratief gebied te ontzorgen.

Wibe

Business Support


Wibe is een veelzijdige Business Support met een breed scala aan vaardigheden. Van prospectie en opvolging tot vertalingen in Frans, Engels en Spaans. Ze excelleert in coördinatie, dossierbeheer, office management en taalopleidingen. Met expertise in dossierbeheer, boekhouding en het opvolgen van flows A tot Z in CRM van de klant, biedt ze op maat gemaakte oplossingen. Haar crediteurenboekhouding achtergrond en vertaalvaardigheden maken haar een aanwinst voor elk team.

Doreen

Business Support


Doreen brengt haar motto "vriendelijk zijn en een lach kosten niets" tot leven. Sociaal, vlot en van nature heel behulpzaam, luistert ze goed naar anderen. Flexibel en stressbestendig, hanteert ze een gestructureerde, no-nonsense aanpak. Haar kracht ligt in open en duidelijke communicatie. Ze voert diverse taken uit, van facturatie tot publicaties, en verzorgt voorbereidend werk voor de boekhouder en rapportages met precisie.

Céline

Business Support


Céline is de gedroomde projectmedewerker voor iedere projectleider. Ze biedt ondersteuning bij het indienen van urenlijsten en heeft ervaring als aanspreekpunt voor ERP-systemen en HR. Ze optimaliseert communicatie tussen ERP-systemen, lost fouten proactief op en implementeert duurzame oplossingen. In het verleden deed ze al ervaring op met Facility Management, met taken zoals contractoptimalisatie en kosten/baten analyse. Duidelijke communicatie is haar sleutel tot succes!

Onze experts helpen jou graag, al vanaf 1 uur per week!

Interesse?

Contacteer ons!

✆ +32 496 44 08 96
✉ saartje@freelanceoffice.be

Team
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x