ONS VERHAAL

Slim in administratie 

Straffe communicatie skills, een vastbesloten mindset en een groot gevoel voor verantwoordelijkheid: zaakvoerster Saartje Buvé heeft het allemaal. Jarenlang werkte ze voor klinkende namen, zoals Kellogg’s Benelux, Iglo en Officenter. Haar expertise is ruim, het takenpakket gevarieerd. Algemene administratie, budgetopvolging, marketing- en salesondersteuning, besparingen berekenen … Sinds 2020 bundelt ze haar ervaringen in haar eigen zaak: Freelance Office.

Bekijk hier het interview van zaakvoerster Saartje Buvé met Webhero, waarin ze vertelt over de groei en toekomst van Freelance Office. Sinds oktober 2021 is het team nog gegroeid met maar liefst elf nieuwe mensen!

Sterk in ondersteuning 

Als freelance administratieve medewerkers, HR experts en marketingspecialisten halen Saartje en haar team alles uit de kast voor zelfstandigen, kmo’s en bedrijven in België. Ze brengen orde en structuur in je administratieve chaos, vanaf één uur per week of via halftime support. Remote of in-house? Volledig digitaal of in kartonnen classeurs? Tijdelijk of op lange termijn? Allemaal mogelijk! Het Freelance Office team stapt in je onderneming en beheert, coördineert en optimaliseert tot het goed zit.  

“Ik wil resultaatgericht en goed werk afleveren, zodat de klant tevreden is. Het geeft me een fantastisch gevoel als ik bedrijven een merkbare meerwaarde kan bieden!” – Saartje Buvé

Saartje zit achter een beeldscherm om de administratie te doen

Nood aan administratieve ondersteuning? 



Het Freelance Office team

Ons team van medewerkers staat voor jou klaar. Al vanaf één uur per week! Wij werken deels bij de klant, op kantoor of vanuit thuis. Wij nemen sterke profielen aan die ownership nemen en efficiënt en nauwkeurig te werk gaan.

Meer weten over welke expertises ons team voor jouw bedrijf kan inzetten?


Freelance Office is bovendien lid van:

   


Volg ons op social media of bekijk onze Google Bedrijvenpagina


menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x