Team

Saartje Buvé

Bestuurder

Saartje is enorm sterk in administratie en het onderhandelen van contracten. Na 5 jaar achter de balie te werken van Officenter kan ze met trots delen dat ze jaarlijks 97% behaalde op de klanten-tevredenheid enquête. Daarvoor heeft ze 15 jaar lang sales en marketing functies ingevuld bij grote spelers zoals Kellogg’s en Iglo BeNeLux. Zoek je iemand voor een duidelijk overzicht van je werking en waar je tijd en euro’s kan besparen? Saartje helpt hier graag verder!

Hilde Lamproy

HR-Manager & -specialist

Na jaren ervaring binnen de HR-sector bij Voka en Van Der Valk, staat Hilde klaar om Freelance Office en haar klanten bij te staan als het gaat over personeel, aanwerving & HR. Hilde is een collega waarop je kan steunen en waarbij je altijd terecht kan voor raad. Ze vindt geen uitdaging te groot en helpt je steeds met een glimlach. Op zoek hoe jij je HR-puzzel kan maken als ondernemer? Hilde is je ideale partner!

Manou Van Roy

Personal Assistant/Administrator

Als we Manou beschrijven als collega komen nauwkeurigheid, gedrevenheid en doorzetter naar voor. Bij haar vorige werkervaring was zij hét contactpunt binnen de vastgoed voor kandidaat-huurders en verhuurders. Ze houdt verschillende ballen in de lucht tijdens diverse taken, maar monotoon werken schrikt haar zeker niet af. Ben je op zoek naar een betrouwbare werkkracht om jouw administratie onder handen te nemen? Manou staat voor je klaar!

Ingrid De Breucker

Administrator - coördinator

Met haar ervaring als teamleader bij Thuiszorg, heeft Ingrid alle ervaring in haar rugzak. Ze stuurde meerdere teams aan, organiseerde opleidingen, heeft studenten begeleid en was hét aanspreekpunt. Haar administratieve skills zijn uitgedaagd en dit maakt dat ze zeer punctueel en rustig is. Zo behoudt ze makkelijk het overzicht over haar taken. Ze is heel aangenaam om mee samen te werken en neemt ook haar tijd elke opdracht tot een goed einde te volbrengen.

Anne Westra

Business Support Marketing

Ontmoet Anne, onze Digitale Marketeer!
Ze denkt graag mee vanuit het perspectief van de klant en wil jouw bedrijf vindbaar maken voor de doelgroep. Je kunt altijd bij haar aankloppen voor social media content, SEO blogs en marketingplannen!
Wil jij jouw bedrijf digitaal op de kaart zetten? Schakel dan snel Anne in, al vanaf 1u per week!

Claudia Paepen

Administrator & Business Support

Claudia is heel sterk in Office- en Project Management. Haar grootste ervaringen heeft ze opgedaan bij Donaldson en Medpace, waar ze Management Assistant was en bij Tenneco waar ze Executive Assistant is. Ze neemt het heft in handen en denkt oplossingsgericht. Is leergierig en enorm energiek.
Een aanwinst voor ons team!

Maarten Anthoon

Administrator & Business Support

Maarten is begonnen bij een boekhoudkantoor als dossierbeheerder en deed de boekhouding voor grote klanten. Nu regelt hij administratie tot in de puntjes! Zijn gedrevenheid en enthousiasme zijn aanstekelijk en maken hem een goede teamplayer. Daarnaast heeft hij interesse in meer dan administratie en kan hij zich inzetten als Business Support voor verschillende klanten om hen verder te helpen. Kortom, Maarten staat voor je klaar!

Cobe Sas

Administrator & Business Support

Cobe is punctueel en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Door zijn achtergrond in de opleiding bedrijfsmanagement kan hij jouw bedrijf bijstaan met administratie en budgetbeheer. Hij is ook rustig en doordacht, waardoor hij de volle aandacht aan jouw bedrijfsadministratie kan schenken. Een fijne aanwinst voor ons team!

Nele

HR Business Support (Freelance)

Nele is efficiënt en recht door zee. Ze beschikt over een professionele loopbaan van 15 jaar als administratief medewerker, HR medewerker, Office Manager en Office Coördinator. Ervaring en verworven kennis die ze nu ten dienste wilt stellen van zelfstandigen, kleinschalige bedrijven, KMO's of vrije beroepen. Nele staat voor administratief maatwerk, efficiënt en recht door zee. Altijd op maat van jouw behoeften.

Team
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x