OFFICE MANAGEMENT

Office management met de puntjes op de i

Op zoek naar een freelance office manager, die de klusjes in je onderneming razendsnel oppikt? Een ervaren partner die garandeert dat je kantoor moeiteloos blijft draaien? Freelance Office ondersteunt zelfstandigen, kmo’s en grote bedrijven in Vlaams-Brabant met het organiseren van uw bedrijf. Plannen, controleren, beheren, organiseren en communiceren ... Reken op een flinke verlichting van je administratieve takenpakket, vanaf één uur per week en volledig op maat. 


Hoe helpt Freelance Office jou met je office management?

  • Facilitair beheer, gebouwbeheer, voorraadbeheer …
  • Car policy, wagenparkbeheer
  • Aankoop van kantoormaterialen
  • Opstart van nieuwe medewerkers voorbereiden
  • Secretaresses aanwerven en aansturen

Freelance administratief medewerker gezocht? Je office management uit handen geven?


Zaakvoerster Saartje heeft lachend een kopje koffie vast in een witte zaal, om weer te geven dat Freelance Office ook office management doet met freelance office managers.


Management Assistant/Personal Assistant, de onmisbare spil in het bedrijf

Op zoek naar iemand die van alle markten thuis is en de touwtjes in handen weet te nemen? Wil je het organiseren en coördineren overlaten aan een echte professional?

Freelance Office treedt in actie en ontzorgt jou vanaf dag 1 met een freelance MA/PA die je met raad en daad bijspringt waar nodig. Geen uitdaging is teveel, daar zijn we immers voor opgeleid en dat bezorgt ons de nodige positieve energie!


Waarop kan je rekenen met MA/PA ondersteuning van Freelance Office?

  • Agendabeheer (voorbereiding, afstemming, planning en bewaking van de agenda)
  • Plannen en organiseren van o.a. vergaderingen, events, reizen, seminars, incentives etc
  • Vergaderingen organiseren en notuleren
  • Opvolging & filtering mailbox
  • Presentaties opmaken
  • Voorbereiden en uitwerken van rapportages
  • Organisatie van evenementen
  • Ad-hoc projecten/taken

Kortom: een strategische sparringpartner!


Een hand houdt een pen boven een document op een kantoorbureau, om de management assistentie van Freelance Office weer te geven.

Neem contact op >>


Waarom kiezen voor Freelance Office? 

Remote of in-house? Volledig digitaal of in kartonnen classeurs? Tijdelijk of op lange termijn? Allemaal mogelijk! Het Freelance Office team stapt in je onderneming en beheert, coördineert en optimaliseert tot het goed zit. Wij nemen sterke profielen aan die ownership nemen en efficiënt en nauwkeurig te werk gaan.



Volg ons op social media of bekijk onze Google Bedrijvenpagina


menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x