Heb je nood aan een sterke Sales Assistent of Customer Service Assistent? Iemand die je verkoopsondersteuning stevig in handen neemt of in piekmomenten mee de werkdruk kan opvangen?
Freelance Office biedt sales ondersteuning aan bijvoorbeeld ter vervanging van Key Accounts of Account Managers (administratieve gedeelte). Tijdelijk of permanent.
We bieden essentiële ondersteuning aan verkoopteams. Of het nu gaat om het verwerken van orders, klantvragen beantwoorden, of het beheren van offertes en contracten: wij zorgen dat alles soepel verloopt. Zo kunnen de salesprofessionals zich focussen op wat ze het beste doen – deals sluiten. Dankzij efficiënte processen, nauwkeurige administratie en uitstekende klantenservice, tillen we jouw verkoopresultaten naar een hoger niveau, zowel tijdelijk tijdens piekmomenten als permanent!
Met Freelance Office heb je toegang tot een netwerk van getalenteerde sales assistants die precies weten wat ze doen - en jou kunnen helpen jouw bedrijf groeien.
Freelance Office kan je onder meer helpen met de volgende sales taken:
Onze customer service- en logistieke ondersteuning zorgen ervoor dat elke stap in het proces soepel verloopt. Van het beantwoorden van klantvragen en het oplossen van problemen tot het beheren van bestellingen en zorgen voor tijdige leveringen – wij staan klaar. Door heldere communicatie en efficiënte logistiek garanderen we dat jouw klanten tevreden zijn en producten snel op de juiste plek arriveren. Betrouwbaar, betrokken en altijd gericht op kwaliteit!
1. Een freelance sales assistant als goedkopere oplossing dan dure Interim contracten
2. Een sales assistant als flexibele of tijdelijke oplossing
3. Doe beroep op een team met ervaren verkoopsmedewerkers en key account officers
4. Ondersteuning ter plaatse of virtueel van op afstand
5. Verkoopsondersteuning volledig op maat van uw bedrijf
Ben jij nog op zoek naar een sales assistent als het ontbrekende stukje in de puzzel van jouw verkoopsteam?
Volg ons op social media of bekijk onze Google Bedrijvenpagina